poniedziałek, 31 sierpnia 2015

POST O PIELĘGNACJI WŁOSÓW


 Ostatnio takie oto rosyjskie cudeńka wpadły do mojej kosmetyczki. Natura Siberica to szybko rozwijająca się marka, bardzo popularna w swoim rodzimym kraju, czyli w Rosji. Są to naturalne kosmetyki, składają się ze organicznych komponentów oraz nie zawierają olei mineralnych, parabenów i silikonów. Cenię tę markę za ekologiczne podejście i jakość. Miałam okazję wypróbować już wiele produktów i każdy z nich spełniał moje oczekiwania. Dzisiaj chciałam napisać kilka o słów o pielęgnacji włosów i pokazać Wam czego ja używam. No więc obecnie jest to szampon do włosów przetłuszczających się Natura Siberica. Jest świetny. Szczególnie cenię sobie jego zapach. Minusem, ale też pewnie dla co niektórych osób plusem jest to, że szampon niezbyt dobrze się pieni. Jednak jak zapewne wiecie jest to oznaka użycia małej ilości detergentu. No na pewno trzeba umyć włosy na dwa razy, więc zużywa się go troszkę więcej niż np. przedstawionego poniżej Elseve.

 Szampon Elseve Fibralogy jest fajny dla moich włosów, zwiększa objętość, więc jak szykuje się na jakieś wyjście, łatwiej mi po umyciu ułożyć włosy :) Czasem używam też szamponu z dodatkiem olejku arganowego - w zależności od potrzeb. Natomiast odżywka jest dla mnie tylko jedna - Wella Proseries z serii Repair i jest ona moim numerem jeden ze względu na to, że wygładza i rozczesuje włosy tuż po aplikacji, działa błyskawicznie. I piszcie sobie, że zawiera silikon, dla mnie jest najlepsza, a włosy po jej użyciu -  mięciutkie i lśniące :)

 Rozczesuję włosy szczotką TANGLE TEEZER i uwierzcie mi, że jak raz jej użyjecie, to już się z nią nie rozstaniecie. Jest "bez porównania" do tych wszystkich szczotek ogólnodostępnych. To innowacyjna szczotka, nie niszcząca struktury włosa i bezboleśnie rozczesująca poplątane włosy.

Silker - jedwab w płynie UNA. Uwielbiam go, bo redukuje elektryzowanie się włosów. A dzięki peptydom jedwabiu włosy lepiej się układają. No i lubię ten zapach :)

To tyle na dziś, całuję :*

C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz